Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.

Regulamin sklepu internetowego

§ 1 Postanowienia wstępne

1. Niniejszy regulamin określa zasady działania sklepu internetowego pod nazwą poltrade24.pl dostępnego pod adresem internetowym www.poltrade24.pl, prowadzonego przez Poltrade International Sp. z o.o. siedzibą w Kurianach (Kuriany 97, 15-888 Białystok), o kapitale zakładowym 50.500 zł w całości pokrytym, KRS 000212575, o, NIP 6981710878, REGON 411553525, w tym w szczególności zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, Przedsiębiorców-konsumentów oraz Przedsiębiorców.

§ 2 Definicje

Przez użyte w niniejszym Regulaminie, wskazane niżej zwroty, należy rozumieć:

1) Cena – cena brutto Produktu podana w złotych polskich, nie zawierająca kosztów dostawy Produktu;

2) Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim zamówione Produkty zostaną przygotowane do doręczenia w wybranej przez Klienta formie;

3) Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

4) Formularz kontaktowy – usługa świadczona droga elektroniczną poprzez bezpieczny formularz szyfrowany za pomocą protokołu SSL, umożliwiająca kontakt ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej;

5) Formularz rejestracyjny – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta;

6) Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.;

7) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej składająca zamówienie lub korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę;

8) Konsument – konsument w rozumieniu Kodeksu cywilnego;

9) Konto – nieodpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną umożliwiająca w szczególności: gromadzenie danych Klienta, edytowanie danych Klienta, gromadzenie danych o złożonych Zamówieniach, przeglądanie historii Zamówień, monitorowanie Zamówień;

10) Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także umożliwiający ustalenie i modyfikację danych Zamówienia, w szczególności liczby Produktów;

11) Koszt dostawy – wskazana przez Sprzedawcę, ponoszona przez Klienta opłata za dostawę Produktów, w przypadku dostawy realizowanej przez Sprzedawcę;

12) Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 2020 r. prawo przedsiębiorców;

13) Przedsiębiorca-konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

14) Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu;

15) Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.poltrade24.pl;

16) Sprzedawca – Poltrade International Sp. z o.o. siedzibą w Kurianach (Kuriany 97, 15-888 Białystok), o kapitale zakładowym 50.500 zł w całości pokrytym, KRS 000212575, o, NIP 6981710878, REGON 411553525;

17) Produkt – rzeczy ruchome sprzedawane przez Sprzedawcę w Sklepie;

18) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów zawierana na odległość między Sprzedawcą a Klientem z chwilą zaakceptowania Zamówienia przez Sprzedawcę. Własność Produktów przechodzi na Klienta z chwilą i w miejscu wydania Produktów przez Sprzedawcę Klientowi lub podmiotowi realizującemu dostawę. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie umowę o świadczenie usług lub umowę o dzieło zawierane w związku z Umową Sprzedaży;

19) Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa świadczona bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne

20) Użytkownik Sklepu – każda osoba odwiedzająca stronę internetową pod adresem www.poltrade24.pl

21) Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zakupu Produktów od sprzedawcy oraz związanych z nimi usług, składane za pomocą Formularza zamówienia;

§ 3 Kontakt ze Sklepem

1. Adres Sprzedawcy: Kuriany 97, Białystok 15-888

2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep.poltrade@gmail.com

3. Numer telefonu Sprzedawcy: kom.609-215-142, stacjonarny 85 7493219

4. Numer fax Sprzedawcy 85 7493219

5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 96 1030 0019 0109 8530 0022 6636

6. Kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą możliwy jest w godzinach 8-16 w dniach roboczych.

7. Każda osoba korzystająca ze strony internetowej www.poltrade24.pl.ma możliwość skorzystania z usługi Formularz kontaktowy.

8. Skorzystanie z usługi Formularz kontaktowy wymaga podania adresu e-mail oraz wybrania tematu i wprowadzenia treści wiadomości, która ma zostać przekazana Sprzedawcy.

9. Sprzedawca dołoży wszelkich starań do udzielenia jak najszybszej odpowiedzi na otrzymaną wiadomość, na adres e-mail wskazany w Formularzu kontaktowym;

10. Rozpoczęcie świadczenia usługi (zawarcie umowy) następuje z chwilą podania adresu e-mail i treści wiadomości.

11. Rezygnacja z usługi Formularz kontaktowy może nastąpić w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

1) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i zainstalowaną jedną ze wskazanych przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Edge, Opera.

2) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

3) włączona obsługa plików cookies,

4) zainstalowany program FlashPlayer.

§ 5 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 

2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. 

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronie Sklepu przed złożeniem Zamówienia.

5. Gdy charakter przedmiotu Umowy Sprzedaży nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracyjny. Niezbędne jest podanie następujących danych imię, nazwisko, adres e-mail.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła wskazanych w Formularzu rejestracyjnym. Login i hasło mają charakter poufny i nie powinny być udostępniane osobom trzecim. Sprzedawca nie odpowiada za jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta powstałe na skutek udostępnienia Hasła i Loginu osobie trzeciej bądź na skutek dokonywania przez osobę trzecią bez zgody lub wiedzy Klienta zamówień przy użyciu jego Hasła i Loginu. Hasło może być w każdym czasie zmienione przez Klienta.

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7 Zasady składania Zamówienia

1. W celu złożenia Zamówienia należy: 

1) zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);

2) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

3) zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji (jako gość);

4) wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie wymaganych danych, w tym danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

5) kliknąć przycisk “Złóż zamówienie” (lub równoznaczny)

6) potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

7) wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, za wyjątkiem przypadków wybrania płatności za pobraniem.

2. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z tym zastrzeżeniem, iż Sprzedawca realizuje Zamówienia w dniach roboczych.

§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

1) Przesyłka kurierska

2) Przesyłka kurierska pobraniowa

3) Odbiór osobisty pod adresem: Poltrade, Kuriany 97, 15-888 Białystok

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

1) Płatność przy odbiorze

2) Płatność za pobraniem

3) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

4) Płatności elektroniczne

5) Płatność kartą płatniczą

6) Płatność BLIK

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronie Sklepu.

§ 9 Realizacja zamówienia i wykonanie Umowy Sprzedaży

1. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca potwierdza Zamówienie lub informuje o niemożliwości jego realizacji, poprzez wysłanie informacji na adres e-mail Klienta, a w przypadku konieczności dokonania dodatkowych uzgodnień, kontaktuje się z Klientem.

2. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania zapłaty od operatora płatności lub wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, z wyjątkiem przypadków wybrania płatności za pobraniem.

3. Realizacji podlegają wyłącznie Zamówienia zawierające wszelkie dane pozwalające na jego realizację, w tym prawidłową identyfikację Klienta, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego lub adres email oraz warunków dotyczących dostawy.

4. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę zamówienia.

5. W przypadku wyboru przez Klienta: 

1) płatności przelewem, płatności elektronicznych, płatności BLIK lub płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

2) płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

3) płatności przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.

6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, jeśli taki został podany, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. 

7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

8. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

9. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

1) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej, płatności BLIK lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

2) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

10. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

11. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

12. W przypadku niewskazania w opisie Produktu terminu dostawy, Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Produkt był gotowy do odbioru w terminie 7 dni roboczych.

13. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

1) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej, płatności BLIK lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

2) W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

14. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

15. Czas realizacji Zamówienia (przygotowania Produktu do odbioru lub wysyłki) wynosi do 7 dni roboczych, przy czym w szczególnych przypadkach (np. braki magazynowe, opóźnienie dostawy od kontrahenta) Sprzedawca może uzgodnić z Klientem dłuższy termin. Po bezskutecznym upływie tego terminu Klient może anulować Zamówienie poprzez przesłanie do Sprzedawcy oświadczenia o anulowaniu Zamówienia 

16. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronie Sklepu w zakładce „Koszty dostawy” oraz przed złożeniem Zamówienia. 

17. Sprzedawca nie odpowiada za termin doręczenia przesyłki kurierskie, przy czym zwykle doręczenia dokonywane są w terminie 1-2 dni roboczych od dnia wysyłki. W przypadku przesyłek gabarytowych (powyżej 30kg) – termin dostawy uzgadniany jest indywidualnie).

18. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny. 

19. Faktury VAT będą doręczane w formie papierowej w przesyłce razem z towarem, a w razie problemów technicznych bądź na prośbę Klienta drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

1. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami-konsumentami.

2. Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu Produktów, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od:

1) dostarczenia Produktu Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik;

2) dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części – w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach;

3) od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy – w przypadku umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony;

4) od dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów.

3. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu.

4. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie, w tym poprzez wysłane przesyłką pocztową, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej Sprzedawcy. Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały wskazane w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, odpowiadający wzorowi stanowiącemu załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, zamieszczonego na stronie Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

6. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed przyjęciem przez Sprzedawcę oferty jej zawarcia, oferta przestaje wiązać.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, co nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

10. Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

11. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, a także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

12. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

13. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy:

1) o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

8) w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta;

14) o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Klient wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta.

§ 11 Reklamacja i gwarancja

1. Sprzedawca jest do dostarczania Produktów wolnych od wad. W przypadku Produktów używanych ich stan będzie opisany na stronie Sklepu.

2. Sprzedawca odpowiedzialny jest za wady Produktów na podstawie obowiązujących przepisów prawa z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu.

3. W stosunku do Klientów nie będących Konsumentem lub Przedsiębiorcą-konsumentem wyłącza się przepisy o rękojmi sprzedaży zawarte w Kodeksie Cywilnym.

4. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, działalnością Sklepu, w tym dotyczące Umów Sprzedaży i Produktów można zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu formularza kontaktowego, udostępnionego przez Sprzedawcę stronie Sklepu.

5. W celu usprawnienia procesu rozpatrywania reklamacji zaleca się, aby reklamacja zawierała:

1) dane Klienta składającego reklamację;

2) zwięzły opis przedmiotu reklamacji (w szczególności opis i datę stwierdzonej wady/nieprawidłowości oraz okoliczności jej wystąpienia;

3) żądanie zgłaszane w związku z reklamacją;

4) dane kontaktowe w związku ze zgłoszoną reklamacją.

6. W celu usprawnienia procesu reklamacji dotyczących Produktów zaleca się dodatkowo, aby przesyłki zawierające Produkty były sprawdzane bezpośrednio przy odbiorze, w szczególności poprzez sprawdzenie, czy:

1) przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona;

2) zabezpieczenia nie noszą śladów ingerencji;

3) Produkty nie są zniszczone lub uszkodzone;

4) Ilość i rodzaj Produktów są zgodne ze złożonym Zamówieniem;

- a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości potwierdzenia ich protokołem podpisanym przez Klienta i osobę dokonującą doręczenia.

7. Reklamacje rozpoznawane będą niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

8. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 

§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń, w tym poprzez:

1) uzyskanie bezpłatnej pomocy prawnej u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów;

2) zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;

3) zwrócenie się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;

§ 13 Polityka prywatności, ochrona danych osobowych, pliki cookies

1. Sprzedawca zapewnia, iż przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności i przetwarzania danych związanych z działalnością Sklepu, w tym danych osobowych Klientów.

2. Szczegółowe informacje dotyczące polityki prywatności i ochrony danych osobowych zamieszczone są w odrębnej zakładce na stronie Sklepu („Polityka prywatności”).

3. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zamieszczone są w odrębnej zakładce na stronie Sklepu („Polityka Cookies”).

§ 14 Postanowienia końcowe

1. W sprawach związanych z działalnością Sklepu, w tym w zakresie Umów Sprzedaży, właściwe jest prawo polskie.

2. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą-konsumentem, związane z działalnością Sklepu, w tym związane z Umowami Sprzedaży, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

3. Wszelkie spory powstałe między Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą-konsumentem, związane z działalnością Sklepu, w tym związane z Umowami Sprzedaży, będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo i miejscowo sąd powszechny.

4. Sprzedawca ma możliwość dokonywania zmian Regulaminu lub wprowadzenia nowego regulaminu.

5. Zmiany Regulaminu lub wprowadzenie nowego regulaminu, dotyczące wcześniej zawartych umów, dokonywane będą w przypadku, gdy konieczność taka wynika z:

1) wprowadzenia zmian mających na celu usprawnienie działalności przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym w szczególności działalności Sklepu;

2) dostosowania do obowiązujących przepisów prawa;

3) zmiany treści umów zawartych z kontrahentami Sprzedawcy, wpływających na działalność przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym w szczególności działalność Sklepu;

4) istotnych zmian otoczenia rynkowego;

5) zmian dotyczących sposobów płatności lub dostaw;

6) zmian warunków technicznych prowadzenia Sklepu (w tym zmian funkcjonalności dostępnych na stronie internetowej, na której dostępny jest Sklep)

7) siły wyższej

- przy czym w takim przypadku Klient zostanie poinformowany o wprowadzeniu tych zmian z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem i będzie miał możliwość wypowiedzenia umowy w terminie 7 dni od otrzymania informacji.

6. W przypadku wprowadzenia zmian (lub nowego regulaminu) skutkujących wprowadzeniem nowych opłat lub podwyższenia opłat dotychczasowych, Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą-konsumentem będzie mógł odstąpić od umowy w terminie 14 dni od wprowadzenia zmian.

Menu

Ustawienia